Friday, November 12, 2010

AIS yang telah di kondensasikan...

Ade ape dengan tajuk entri aku kali ney.Macam tak sesuai je kan tapi lantak la..hehe
Ekceli pagi tadi aku selamat menjawab paper Ais 220 dengan jayanye and u all tau tak soklan kali ney lecturer aku seniri yang buat.Wahh..bangga2!!

So,kalo die yang buat soklan ney of cos la senang coz before exam aku banyak kali gak tengok balik soklan quiz and test die before2 ney.Memang abes cair sume ais tu gara2 menjawab soklan tadi.Memang kuar kan segala2 yang aku dok studi selama 1 sem ney.Tapi memang menyesal yang amat sangat coz carrymark rendah giler tapi alhamdulillah la final boley skor.Kalau lah aku buat betul2 time quiz n test mesti dapat A punye subjek ney..huhu

Tapi nak buat camne nasi dah jadi bubur kan..cewahh =,=

Esok nak start studi costing pulak.Subjek ney pon boley tahan susah die.Kene ingat banyak step.Good luck to me ^_^





0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...