Saturday, October 23, 2010

Entri Subuh..

 Assalamualaikum..
jarang la aku ney nak bagi salam dalam entry mane2..ish3


Selesai saje solat subuh tadi tangan ney laju je bukak laptop.Tup2 je dah online,hehe
Actually takde bende pon nak tulis sebenarnye just nak share kat korang ape yang aku rase sekarang ney.Aku dah follow blogger ney dalam sebulan yang lalu.Mule2 aku kenal die dari sorang blogger gak.Rase hati ney macam tertarik je nak terus mengikuti perkembangan die melalui blog die.Opss,korang jangan ingat die laki ek..die ney seorang perempuan melayu yang ade mixed aussian.Muka die pergh memang cun walaupon die selalu dok rendah2 diri.Bagus la macam tu kan..


Cerita2 die memang best sampai kadang ade yang menyentuh hati sape yang membacanye..Sekarang ney aku rasa nak je jumpe insan yang sungguh istimewa ney.Kalo nak describe tentang die secara detail memang sampai esok pon tak abes..


Inilah cerita liku2 kehidupan seorang gadis istimewa bernama fida aishah..



tibe2 rasa nak jadi pendiam coz die pon pendiam gak...miahaha ^_^






0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...