Friday, September 3, 2010

JOM USHA

Aii korang..lama da tak tak wat entry baru..takde mood la guys
Nway aku da ade kat key ell ney,baru je sampai petang tadi.Tadi sempat jugakla my aunt bwk g bazar..sedap weh..

Actually aku nak share kat korang one moment paling best dalam sem 3 ney.Nak tau tak ape?? Time korang sambut merdeka tu besday sorang member aku.Name die jue..So,kitorang decide la nak wat something special for birthday gurl..kitorang decide la nak sahur kat hotel uitm dengan our miss tisma yang sporting :D
Walopon mata aku ney agak sepet dek tak cukup tido tapi aku gagahkan kaki jugak utk pegi hotel tu..

Bayar pon takde la mahal sangat dalam 12 hinggit je sorang.Tapi makanan die not bad la sebab masing2 semua pakat buat 3 turn makan..haha
Naseb baek la bkn bukak pose kalo tak lagi tambah turn nanti makannye..

Lepas makan kitorang pon jalan kaki samer2 pulang ke kolej kediaman masing..Before that kitorang sempat la berposing sakan dulu..

 
                masing2 menunjukkan kesengalan masing2..haha

Okeyla lepas tu ondaway ke kolej masing2 adam n paez kasi kitorang tepung utk bersiap sedia di baling ke jue(besday gurlz)
Time tu masing2 berusaha mencari tempat perlindungan termasuk la aku coz takot baju kotor kene tepung tapi semua usaha2 tu sia2 coz mmg semua pakat baling tepung kat orang..Sampai ade mamat mane ntah tengah lalu kat situ jadi mangse jugak..cian kat die,,gagaga


                                 asma membalas dendam kt paez..haha

                           zombie uitm dungun ^_^


                 ney pic after makan..muke masing2 kekenyangan :D

Erm okey la sampai sini jer yang dapat aku share kat korang sume..laen kali aku story lagi ea..nunyte sume...







0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...