Thursday, June 24, 2010

..::RINDUNYER ::..

Tinggal lagi beberape hari saje cuti semester ku akan tamat.Maka ini bermakna aku akan berjumpa kembali classmate2 aku n member2 ak yg aku rindu giler..
Tibe2 teringat lak pengalaman pahit manis suka duka sepanjang aku berada di part 2.Time part 1 best jugak tp tue pengalamn menjadi junior.Part 2 lak jdi pra senior :D
Kalo u 'all nak tahu mmg best tw kalo korg dpt study kt UITM DUNGUN  ney sbb ade pantai. Kalo tensyen2 boley je lepak kt pantai smbil makan keropok lekor n aiskrim goreng.Tp aiskrim goreng tu jarang jual la..:p
Rindunye kat Telok Gadong..nmpk je air nye tenang tp menyimpan pelbagai kisah misteri..hehe






 
























Huhu..part 3 ney aku dpt redang 3,dgn manyak berok n xdpt wireless kt bilek.Mmg x best woo tp nk buat mcm maner trima jela dgn redha yea sbb bg can pulak kt bdk2 banking n e.e Xpe2 next sem kitorg pulak kot..hehe  
Erm,xtau nak ckp ape lg..sebenarnye byk je idea nk ckp ney tp x terkeluar lak buat masa skrg.Mybe perut aku lapar kot.X lunch lg ney..hoho...
Okey la tinta ku berenti sampai sini jer.Ade mase aku akan menyambung semula k..Tata ^_^






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...