Wednesday, June 30, 2010

..::BILA JARI MENAIP::..


Wah..rindu bangat sama belog gua..
Dah berape hari aku x mengupdate belog aku ney sbb xde mood la..huhu
but malam ney tetibe aku rasa nak tekan2 je keyboard aku ney..:D

Alamak, 3 hari je lagi nak habis cuti sem..^_^ Lepas ney x boleh da main2 banyak,online banyak2,tido banyak2..erm, ape lagi yg banyak2 ek??haha
Ini kerana..saya,TUAN EMPUNYA BELOG berazam tidak akan menjadi student Uitm yg mendapat pointer yg teruk..hua3





Nway,baru2 ney aku jalan-jalan cari balak ngan mak sedara n kakak aku..tp tidak ketemu balaknya..cengal ngan jati saja yg aku ketemunya..hak3 *mengarut saje*
Kitorang diajak ke midvalley oleh mak sedara aku yg umurnya lebih kurang kitorg jer..*so,agak giler2 la~
Ini amat seronok sbb this is my first time menjejakkan kaki ke mid..so,mula2 plan nk tgk movie but too many people la n cancel this plan n go to the bowling n there's no place that we can play becoz full booked..
Last-last kitorang just makan kt noodle station jer..kalo korang nak tahu,sedap tw makann kt sini..waiter die pon hensem tau..haha


my food was here..MEE TOMYAM NGAN UDANG..nama panjang die ape ntah :D
pedas die hanya Allah yg tahu..ade berani??

Sekali masuk mulut x pedas 2 x masuk..perghh berasap tuu!! Aku berebut2 air yg aku share ngan kakak aku..nak save budget punye pasal :D ..Last2 memakan diri..haha

Yess,ni lah penyelamat aku..blue colour but really awesome!! Rasa sekali mesti nak lagi..
Memang abes sampai titisan yg terakhir..

Ohh..da icecream banana split..da hampir separuh dikerjakan kitorang yg kepedasan..hak3
Anyway makanan kt situ mmg sedap n we will come again ^_^
Okeyh..continue my story..Lepas perut masing2 sudah penuh,so apalagi blah la dr situ..opss before blah mestila bayar dulu..nanti x halal makanan 2..hehe

Lastly kitorang pon menapak keluar from mid because my mom suruh balik cepat2 :p
Ondaway balik 2 sempatla aku singgah beberapa kedai n dibelanja baju by my acu..arigato ^_^..sekurang2 kurangnye xdela balik nanti dengan tangan kosong..hehe

Erm..sebelum jari aku berhenti menaip ney aku kena la mengupload pic kakak aku n acu dulu..saje nak kasi diorang femes..haha 
And kalo sape guys yg nk cari calon sila-sila la :D

Psstt...yg tudung kelabu 2 single lg tw..hehe,actually yg pakai tudung krim 2 is my sister n sebelah die 2 is my acu..she was 24 years old..but as like 19..haha

Nampaknye jari-jari aku da nak stop sebab minyak da abes..kene topup minyak dulu baru boleh jalan balik..haha nonsense la aku ney.Ni lah akibat online tngah2 malam..orang sume tido die jadik burong antoo..okey la..ADIOZZ ^_^







0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...