Thursday, January 12, 2012

Terminate broadband,guna broadband skmm sekarang


Assalamualaikum


Hye korang!!

LAMA giler tak update blog.Nampak tak capslock lama disitu :)
Last aku post entry ialah 1/1/12.Sekarang dah 12/1/12.Nak dekat 2 minggu jugaklah nampaknye.Nak tau tak nape??hihi

Dalam seminggu ni aku memang BUSY giler.Tiap-tiap hari ade test or quiz.Then korang tau tak aku dah TERMINATE berukben celcom selama aku guna since aku part 2 lagi.

Now aku guna broadband skmm yang prepaid tu.Bukan postpaid.Sebulan RM25.Sangat berbaloi bagi student macam aku ni.Lepas ni kena kurangkan download sebab limit dia hanyalah 800mb tapi ade orang cakap still boleh guna lepas 800 mb pon.Setakat nak online fb je sesuai sangat lah :)

Not bad la broadband skmm ni,laju jugakla :)



2 awesome comment's:

Mysara Ab Rahman said...

skmm..baru punyer ek?
mai skrg gn maxis bb..yg 1.5 tp leh je guna lebih2..hehe

RAIS said...

Mohon laluan daripada tuan/puan punya blog.

Kalau boleh tahu hari tu beli dengan harga berapa? Sebab saya juga baru guna dan ajak sesiapa yang guna broadband untuk bertukar kepada perkhidmatan broadband yang ini.

Raisul Fadhla Bin Safiruddin
Mobile: 010 785 1002
Whatsapp: 019 212 9076
BB: 2316E620
E-mail: ibn_safir@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...