Sunday, November 28, 2010

I got money to pay


Wah..seronok giler aku akhirnye duit syiling yang aku simpan berguna jugak.Tau tak berguna untuk ape..untuk bayar broadband aku esok..yehaa

Mana tak nye berok aku ni dah lembap tahap cipan sebab terlebih limit.So nak laju kena bayar dulu la.

Malas nak nyusahkan parent aku suruh bayar beruk aku ni..pandai guna pandai bayar la kan..hehe

Tau tak berape sume duit yang aku dapat tu..i got RM65.70..haha sikit je pon tu pon aku nak kecoh 1 malaysia -,-

Korang tak tau betapa seronoknye kalau kite dapat guna duit yang kita simpan selama ni time susah2 macam ni.Duit PTPTN pon dah habes so takde sumber la..huk3

Okey..nak sambung tengok movie kat laptop aku ni..
Dalam 2 hari ni banyak movie yang aku dok tengok..hehe.Dah tak tau nak buat ape kan..









0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...