Monday, November 29, 2010

Bila Allah tarik nikmat itu..


Assalamualaikum u all

Entri kali ni just nak share problem aku malam semalam.Gara-gara dah biasa tidur lambat semalam jadi insomnia lagi.Huhu,ekceli malam semalam aku tidur agak awal dari biasa dalam pukul 11.30 malam gitu.Sebabnye aku ngantuk giler semalam + badan rasa tak sedap.Tak pasal2 dalam pukul 1 lebih aku terbangun,tak tau nape.Dah tu ingat nak tidor balik tapi tak boleh..huhu,guling kanan guling kiri mata ni seolah-olah ade paku yang halang tak bagi tutup.Brape kali dah aku menguap tapi still tak leh tutup.Time tu baru aku teringat before2 ni kan aku dah biasa tidor lambat,so Allah dah tarik nikmat tidor waktu malam kat aku..tu la pengajaran bagi aku yang suke tidor lambat..huhu

Just short entry from me..
Thanks for reading my entry..keep reading okey ^__^






0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...