Monday, November 14, 2011

Sekali sekala layan nasyid malam-malam ni :)


Assalamualaikum

Malam ni boleh tidor lambat sebab mulai esok aku dah tak payah bangun awal2 sebab my practical dah habes :)
Tapi sedih jugak tau sebab rindu member aku kat sana :'(

Okey la tadi jalan-jalan kat facebook then terjumpa satu nasyid kumpulan mawaddah ade orang share kat fb.Tergerak lah hati ni nak layan nasyid pulak la malam ni.Btw kumpulan Mawaddah ni aku kenal time aku sekolah rendah dulu.Kira dorang ni femes time aku muda2 dulu la but sekarang ni senyap sunyi je.

Tapi suara diorang serius sedap.Kalah najwa latiff kot..muka dorang pon semua sejuk je mata memandang.Ayu plus comel je.


Tapi aku dengar dorang ni dari golongan Rufaqa' iaitu orang Al-Arqam yang memuja Abuya Syaikh Imam Ashaari Muhammad At-Tamimi. Ajaran Rufaqa @ Aurad Muhammadiah yang telah difatwakan menyeleweng dari ajaran Islam oleh Majlis Fatwa Kebangsaan pada 1994.


Pape pon ade je lagu dorang ni memang menginsafkan aku dan korang sekali.Jom dengar ni , ni dan ni.Seriously sape yang hati dok jiwa kacau tu better layan lagu ni.Boleh tertidor la korang sambil yang lelaki tu berangan nak kawen ngan wanita macam ni.Percayalah...hehehe

0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...