Wednesday, August 18, 2010

OHH...TEST..TEST..TEST

Erm,macam mana nak mula kan entry ney ek?? Aku bab memula kan ayat memang fail.Sebab tu lah introduction time essay spm dulu selalu failed..haha






Huhu..korang nak tau tak dalam beberape hari ney tido aku x cukup,makan x kenyang (yeke ?? =,=) Kire sume x x cukup la..ney semua gara2 assignment and  test yang belambak2..huhu
Alhamdulillah la test lab MYOB aku da lepas tinggal theory part jer..tapi soklan theory die bapak la susah..huhu
takpe2 demi nak jadi seorang accountant yang berjaya aku akan mengaharunginye..haha :D



Jumaat ney test MAF 260
Sabtu test MYOB
Ahad test FAR 260


huhu...memang kene stop jap la online 2 ney..nak kene score test for my carry mark coz time exam tak sure la dapat jwb 100 % kan?? So,korang pon doakan aku tau..nanti aku belanja coklat ;D

Dalam banyak2 subjek yang aku amek part 3 ney yang paling susah aku rasa FAR 260 coz mmg susah pon + aku x minat akaun..huhu tapi xpe aku try kasi lulus gak paper ney..ameenn


Okeyla all student dais good luck for our test yer!! jangan tiru2 nanti x berkat ilmu bak kata madam rhu..hehe





0 awesome comment's:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...